Ironin som liksom brukade existera i den här bloggen dog lite.

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nu tänkte jag bara påminna alla om att snälla, snälla, snälla läsa det mesta i min blogg med en (ganska stor) nypa salt. Vore chill. Se även bilderna på det sättet. Vore supernaajzz, så slipper vi alla pinsamma missförstånd.

Tänkte bara säga det, så att man förstår. Jag är liksom inte bitter på det sättet egentligen. Hoppas jag. Är jag det? I sådanna fall kan någon få slå mig. Det vore ju liksom sorgligt.

Jajajajajajajaja. Nu ska jag sova, för jag har lyssnat på soundtracket till Pan's labyrinth. Najz grejer. Very najz.


So long, me and my beautiful face are going to bed.

Kärleksbrev

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0