När man glömmer att logga ut.

Så när jag väl sätter mig ner för att skriva ett blogginlägg märker jag hur någon (Någon) har gjort ett hemskt fint inlägg i min blogg. Men det gör inget, det var ju som sagt fint. Tack Någon. Jag älskar dig för att du lyser upp dessa alldeles för molniga dagar.

Hur som helst har min Mamma faktiskt tvättat mina kläder, antar att hon tyckte att det var jobbigt att de låg och luktade illa i tvättstugan under tiden som jag sköt upp tvättandet. Undrar varför jag aldrig blir irriterad på mig själv, jag är ju hemskt jobbig. Egentligen.
Så idag har jag på mig kläder som luktar (det här är på riktigt) tvättmedel.
Fatta. Känns sjukt, själv är jag nyduchad och luktar enligt Nils gott, för en gång skull. Fast han sa inte det sista, det var jag själv. Ja.

Min kära familj grillar ute i trädgården, det är ju såkallat fint väder idag. Känns fett. Mer fint väder åt folket. Tack. Nu typ.

Jag har pratat med min fina, fina, fina vän Amelie idag. Hon hade inte så mycket att säga. Därför kommer jag nu att slänga upp en bild på mina systrar.




De är fina, mina systrar. Jag tror att jag ska ta och äta en oliv nu.

Kärleksbrev
Postat av: disa

men, eller hur?! :D

2010-08-07 @ 02:06:03
URL: http://disaisaparasite.blogg.se/

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0