Honung i glassen.








Det är sommar och jag är liksom tjockt trött. MEN kära vänner, jag har fixat in bilderna i en daatåår. Det känns bra, visst göre?
Det är mycket som känns bra nu, typ Nils. Nils Känns bra, hemskt bra faktiskt. Han är liksom bra.
Mer bra saker? Typ Amelie, hon är bra. Bra och lite lat som inte orkar äta om det är buffé så hon måste resa på sig.
Annars är mina systrar galet fina också. Vi ska ju tamejtusan på festival. ja, oj tusan vad fint det kommer bli.
Vädret är bäst när det regnar eller när det är en massa sol så att någon känner för att kasta vatten på mig. Glass är bra, Nils är bra, kall kyckling är fett, pinnar i fötterna, och kanske lite för många myggbett är också fint.
Att cykla barfota och få sår på fötterna, och benen. Att pussas och att hela tiden ha de allra finaste händerna kring midjan, eller ja. Det är nog det finaste.
Nu vill jag bada i havet. Kom solen, kom. Ge mig D-vitamin och varmt vatten.


Kärleksbrev

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0