Festivaltider, fan, fan.

HALLÅ!?
Hur svårt ska det vara att skriva något kul, liksom. Jag kommer bara på sjukt tråkiga saker just nu.
Typ som
1. Att jag var på Peace and love förra året.
2. Att jag ska på Emmaboda i år.
3. Att det är sommarlov utan att det känns.
4. Att Disa ska ha fest.
5. Att jag har sjukt tråkigt just nu.


Verkligen, jag menar det.





FESTIVAL, jag är trött på vardagen nu.

AV RYMDEMANNEN, FÖR DISA PRIORITERAR ANDRA SAKER.




Kärleksbrev
Postat av: disa

ÄR DET TRÅKiGT ATT JAG SKA HA FEST ELLER VAD MENAR DU NU KAJSA?

2010-06-17 @ 21:19:53
URL: http://forsjuttongummor.blogg.se/
Postat av: Rymdemannen

Nä, det är bara tråkigt att göra ett HELT inlägg om det innan det ens skett. typ.. Chilla mannen, och snälla, SNÄLLA, skriv in vår bloggadress på din faceboooooooooook. Det är tråkigt att din egoblogg får all uppmärksamhet :c :c :c

2010-06-18 @ 23:36:52
URL: http://forsjuttongummor.blogg.se/

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0