Snilleblixt

Här om dagen kom jag på att jag egentligen borde gifta mig med Sveriges ända lilla prins. Då skulle jag typ kunna göra vad som helst, skylla på kungen och så är det liksom klart. Eftersom att han ändå liksom står över lagen, så borde han ju (Om han inte är en bajskorv) ta min skit. Right? För att vara schysst liksom?

"Chockbeskedet!
Igår natt släpptes information direkt ifrån kungahusets talesman att den inte längre så unga Prins Carl Philip har en ny flickvän. Den nya flickvännen uppges heta Kajsa och vara en helt vanlig förortstjej, som dessutom de senaste 4 åren har bott på Gotland.
Det verkar som att paret träffades under sommaren när Carl Philip var på Gotland under ett besök tillsammans med några vänner. Enligt uppgifter från vittnen så ska Kajsa ha snubblat över Carl Philip när han vid ett bord på Adelsgatan satt och åt en dyr glass.
Efter att ha hjälpt till att torka upp glassen så insåg hon vem han var, säger Disa Engberg som var på plats under händelseförloppet.
Disa berättar också att Prinsen såg helt betagen ut och att han tjatade om att få ge den unga flickan sitt hemliga telefonnummer.
Tur var väl det, säger Disa, för vad jag har hört så hade den där bruden inte ens sommarjobb."

Så, Sverige, ni trodde att Daniel var spännande?
Kom igen, tjejen bor inte ens i radhus.

Kärleksbrev

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0