Min skit.

Fick en fin liten kommentar från en kär vän som tyckte att jag aldrig skrev min skit längre. Nä, jag vet. Jag har vart sämst på att blogga hur länge som helst nu.
Men det har hänt en del ändå, man skulle kunna säga att jag ser en aning annorlunda ut, jag har bott aningen alternativt, jag har ritat mer än någonsin tror jag. Jobbigare grejer, mindre krumelurer och en massa bajs. Har köpt promarkerpennor (HJÄRTA) och läst fina böcker. Snart ska jag komma tillbaka till skolan, livet och våren. Alldeles snart. Jag saknar den glada tonåren, de bubbliga eftermiddagarna i ett alldeles för sömnigt samhälle, jag saknar beslutsångesten över vilken klänning som passar bäst, jag saknar att bry mig. Men snart, snart ska jag bry mig igen.
Jag tror att jag börjar med bloggen.




Kärleksbrev
Postat av: disa

Disa likes this.

2011-04-07 @ 14:59:50
URL: http://disaisaparasite.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hanna likes this.

2011-04-07 @ 16:16:23
URL: http://foooxy.blogg.se/

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0