Ni gör mig så glad, så glad.



Så glad så att jag åt upp min lillebror.
Näääääääääääääääääääää, nu skoja jag bara. Han mår fett.
Det jag blir glad över är att jag inte orkat att skriva något på galet, mega skitlänge och sen när jag börjar skriva så ba är alla här igen å ba är fina och läser min blogg. Flera, flera gånger om dagen. Det gör mig glad. Tack för det mänskliga överseendet och för att ni är tålmodiga. Thanx<3<3

Förresten, ska åka båt ikväll. Tuuutuuu.

Kärleksbrev
Postat av: Mamsen

Miss U my presious!! Ska bli härligt att du kommer hem igen <3 Glad att du mår bättre, mycket mycket glad för det är jag. Har en massa vi ska prata om när du sitter här i min soffa igen. Love love love!!

2011-04-08 @ 15:13:33

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0