Tuttar och kaffemaskiner.





Ja, så här kul kan man ha det på ett kontor i Kista. Checka mina tuttar förresten, feta eller whaaat?
Nä, men serri nu. Snart ska jag träffa min kära vän Nalleballepingisboll i Sollentuna sen blire fett med chill där med typ nån äcklig kaffe eller nåt kul. Blir fett hur som helst.
Hon hade förresten med sig en massa pysselfixipix hem till mig härom dagen, å ja ba peaow! Va kul liksom, så vi gjorde nåra feta grejer, fett blevre. Tror jag ska lura med henne på pysseldejt igen. Det var najs.
Tack för att du tycker att jag ritar fint Disa, tur för dig att du typ är bäst i världshistorien så du slipper vara avis typ.
(I hemlighet är jag faktiskt lite nöjd med mitt träd, fast berätta inte)

Jo, men nu har jag work to do, sitter ju ändå på kontoret lixx...
Ska typ göra varm choklad i den feta, feta kaffemaskinen som blir arg när man trycker på den. NOSTALGI!

XOXO

Kärleksbrev
Postat av: tasha

haha exakt ;)

2011-04-07 @ 17:24:09
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Captain

Trädet blev finast i världen, dina tuttar också :D

öpmək på dig!

2011-04-07 @ 18:49:40

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0