Prinsessa!1!1!!!!!!11!1!ett!!1!!!1

Sist Nalle-balle var hos mig hade vi ett fett partey. När jag har partey är det tema-partey. Annars blir det inge kul. Eller jo, det kan det ju. Men jag vill klä ut mig.
Hur som helst så saknar jag dig finaste finaste Nallen! Jag tänkte att jag kunde komma till Stockholmen snart och då ska vi kramas, men förutom det borde vi dricka oss jävligt packade och dansa hela natten. Vad tycks?
Amelie tycker att jag är en tönt som bloggar nu, men jag har ju lovat, dessutom så är det så kul på skolans snabba, fina, bästa macdatorer. Till skillnad från Mammas inte macdator.
Så, varsågoda allihop. Här är en sjukt snygg bild på mig. (Och de andra) (Mest mig).

Kärleksbrev
Postat av: Argamamman

Det var ett jävla gnäll på min dator! ;)

2011-08-30 @ 13:13:18
Postat av: Nalle-balle

Alltså. Jag saknar ju dig också! Det är lite dumt att du inte har någon telebobo, och JA kom till betongen nuuuu så ska vi kramas och pussas och dricka te och dricka spriiiiit. Ehehehh. Mmmmm. Typ så. Skynda dig hit va!

ÄLSKAREEEYYYY! <3

ps. jag drömde en kul dröm för några nätter sedan. MÅSTE berätta om den. Den var kul och sånt. roligt. heeeeehhhhehehehhehehasdjsfdksf.

<3<3<3<3<3

2011-08-30 @ 22:40:04

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0