Sex är en synd.

Jag är tillbaka i skolan jao. Två månader slit, sen.. Aa.. Har jag väl inget liv mer eller något. Vene.
Hur som helst är jag så jävla höstsmexig med rött hår och grejer. Ingen känner igen mig, fett kul.
I eftermiddag ska jag hem till lilla mamsen. (Hon vet inget, fett megakul)
Åh, förresten håller jag på med projekarbetet nu. Ska fota och skriva om de sju dödssynderna ur ett vardagligt perspektiv. Kommer bli najs tror jag. För alla som inte vet vilka dödssynderna är så hänvisar jag till wikipedia. Ja, tack för mig.
Juste, kommer uppdatera om projektet här. Kommer bli FETT MED EN MASSA FETT.

Kärleksbrev
Postat av: Mamsen

Haha - det vet jag visst!!! :)

2011-08-29 @ 13:52:58

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0