It was a rough night. Ey?

Man skulle kunna kalla det ett självporträtt eller så.
För ibland är jag allt bra vacker du.
Nä men serri.
Idag har jag tampats som en galning med datorerna i skolan och jag hatade dem innerligt. Tills det fungerade igen. Hm.
Hur aom helst resulterade skiten i ett par tavlor som nu snällt står och väntar på att hängas upp på de kala väggarna i denna skola.
Igår hade vi förresten en DJ i caffis. En DJ. I caffis.
EN DJ I CAFFIS.
Men jaja, jag fick en muffins i alla fall. Fast han spelade americano i en kvart utan uppehåll.
Chokladmuffins.

Kärleksbrev
Postat av: Mamsen

UNDERBAR bild!! Kan jag få en kopia? En STOOR som jag kan ha på väggen i mitt vardagsrum. :D Please?

2011-02-04 @ 16:37:53

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0