Stockholm



Jag är i Stockholm, hos min kära far. Han har köpt en galen systemkamera. Nikon 7000. Jag är lite kär, mest avis. Men jaja, jag får fota med den i alla fall. Tur för honom, annars hade det vart krig.

Jonatan är fortfarande i New York. Jag hatar New York. New York är sämst. Särskilt när Jonatan är där.
Funderar dock på varför det är så jobbigt. Är det för att han åkte eller för att jag stannade kvar?
Det suger hur som helst.

Jag saknar dig finaste Jonatan! Hoppas du läser det här, eftersom vi inte ens kan höras på telefon liksom. Jag saknar ihjäl mig efter dig. Lova att komma hem snart, eller nej, lova att ha det bäst och komma hem snart. Jag vill pussas med dig. Verkligen.

Imorgon blir det lite mys med Nalleballe. Jag har saknat henne med, skillnaden är att jag får träffa henne.
Lite bitter är jag.
Bitterfitta.

Kärleksbrev
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

goddag <3

2011-02-28 @ 14:07:20
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Captain

jag betalar mycket pengar for att kunna lasa din blogg, men det ar sa javla vart det! jag saknar dig mer an USA hatar Al Qaida.

Igar sa var jag i strawberry fields(CentralPark), TimesSq, i EmireSt Building(kommer med mer fakta), vid Flatiron Building och och sa gick vi runt en hel del.

New York ar awesome, det skulle vara mycket mer awesome om det inte va i USA, men det ar smallar man for ta :)

jag hor av mig senare.

Alskar dig mest i kosmos!!!

2011-02-28 @ 16:26:28
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack snälla du :)!



härlig blogg!! allt bra? :)

2011-02-28 @ 19:13:44
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0