Veckans feta hizz och dizz-lista!

Här kommer den efterlängtade listan över vad jag uppskattar och vad jag kanske snarare spolar ner i toaletten tillsammans med diverse andra saker.
Kanske inte i ordning eller så men skitire.


Hizz

1. Lukten av varm choklad i caffis.
2. Att ligga på golvet inne på skolans finaste toalett och kramas.
3. Enkronorsklubborna i caffis, dem som är svart-rosa.
4. Fina pennor.
5. Belle and sebastian i lurarna på bussen in till stan.
Dizz

1. Nikon, verkligen. Jag hatar Nikon.
2. När allt går fel för alla som jag tycker om, samtidigt.
3. Att folk dör överallt hela tiden och Aftonbladet skriver om viktnedgång här. I Sverige.
4. Fotokursen tar slut, slut på riktigt.
5. Att det regnar hela jävla tiden. Jag orkar inte, inte du heller så håll käft.
Det här är jag när jag är arg, riktigt arg.

Kärleksbrev

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0