En vanlig lördag, sen kom jag på att jag har en blogg.

Tja, har inte bloggat på två hundra år, dessvärre kan jag inte ursäkta mig med något annat än att jag varken orkat eller haft tid (okej, tid har jag haft men jajajaja) men nu är jag tillbaka! Tror jag.
Hur som haver, Jonatan kommer hem i morgon natt. Om jag dör? Ja, det gör jag. Shit, shit, shit.

Jag får så fina kommentarer, ibland blir man förvånad när folk är trevliga. Särskilt i ett sånt här forum. Men fortsätt att få mig att känna mig fett bra, jag klagar inte! Dessutom har jag hittat en massa sjukt superfina bloggar vilket också är galet fett. Nu har jag saker att läsa hela tiden!

Därför får ni en extremt sexig bild på mig från i somras.
Juste, jag har färgat håret. Ehe hehe eh.


Kärleksbrev

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0