Gokväller.



Det är spännande med alla bilder jag hittar på min mors dator. Typ den här, jag tror att den är kring ett år gammal, nä mer. Ett och ett halvt kanske. Shit, sjukt.
Jag och Amelie kom på att vi börjar bli gamla när vi gick och nynnande på millenium två.. för att vi minns den. Från radion. Den är elva år gammal nu. Så, ja, jag känner mig fetgammal som nynnar på en låt som kom ut för elva år sen. Jag dansade till den liksom. Dessutom är tre av mina syskon födda efter att den här låten kom ut. En av dem åtta år senare.
Såå, är det dax att stanna tiden nu.. lite bara. Jag har en medelålderskris vid arton års ålder.

Kärleksbrev
Postat av: Captain

Varför är du så oerhört snygg i den här bilden?... du är ju alltid shit snygg, men jag gillar bilden, trots sättet du posear

2011-03-07 @ 20:32:43

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0