Gotland är väl det värsta stället att befinna sig på i mars?

Tja, det snöar. Just nu snöar det på fina, fina gotland. Fy fan. Försvinn.
Mamma tänkte försöka dra mig in till staden, hon tyckte att vi skulle gå.
- Mjaha, sa jag då. Hur lång tid tar det?
- En timme.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA. Som om det skulle hända liksom.
Sen råkade jag överväga förslaget om den oändliga promenaden. Och då börjar det snöa. Vad trodde jag liksom.
Dessutom är det såna där extrema överstora slasksnöflingor.
Jag tror vi tar bussen.
Juste, vi ska käka sushi.
Vegetariskt sushi, blire. Inte för att jag är en tönt och typ "Nej, vad äckligt med rå fisk" Nä, jag käkar ju liksom inte kött alls dåra.
Så, känn hur mina vegan powers äter upp dig!


Kärleksbrev
Postat av: ♥ESSEY♥

Snygg blogg =D görs?



KRAAM!!

2011-03-10 @ 14:20:43
URL: http://esseys.blogg.se/

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0