Lappleken, yep. Nu ska jag förklara för er alla.

Jag och min kära vän Amelie leker lappleken. Den går ut på att vi inte får prata med varandra på något annat sätt än genom att skriva lappar.
Det har resulterat i några kuliga grejer. Bland annat behövde vi regler.



Sen blev det ett gäng fina lappar, ni skall få prov på en av dem. Sen ska jag försöka komma fram till när vi ska till affären jag och hon. Vi får se hur det går. Det är jobbigt att vara tyst.


Kärleksbrev
Postat av: Gaymasen

Haha, smart!



Och visst är det! Hata det orange kuvertet. Än är jag inte död. Låt mig va. Typ. Även om jag vill ha pengarna innan jag dör. Tack. ^^

2011-03-10 @ 20:32:42
URL: http://gaymasen.se

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0