Känner mig smått uttråkad.




Så jag gjorde en mössa av min halsduk.

I alla fall, det går inget bra alls att läsa Emma. Blä, usch, tvi. Den är nog skitmegabra och allt, jag vet det. (Dessutom vill jag inte bli ihjälslagen av alla miljontals Austinfans) Men alltså, blä vad tråkigt allt känns nu alltså.
Därför ska jag planera mitt liv.
Kanske gör en lista sen med alla bra punkter i bloggen, vavava, vill ni det? Alla mina miljontals fanzz?

Kärleksbrev
Postat av: Tyskan :D

Vad söt du är Kajsa <3



Alltid roligt med listor och punkter. Tycker att du ska göra det ^^

2011-09-21 @ 15:58:19
Postat av: disa

JAJAJAJA JAG VILL JAG VILL

2011-09-21 @ 17:37:19
URL: http://disaisaparasite.blogg.se/

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0