Seriöst inlägg. (Med punkter)



Mitt liv från och med nu:

<3 Göra klart gymnasiet och få så jävla feta betyg så folket på högskolan ba ramlar av stolarna.

<3 Typ göra roliga saker fram till nyår

<3 PLUGGA GENUS

<3 ÄGA ALLT OCH ALLA I JÄMSTÄLLDHET BLI STÖRT BRA PÅ DET OCH SKAFFA DET FETASTE JOBBET. SEN SKA JAG UTBILDA HELA JÄVLA SVERIGE I GENUSVETENSKAP OCH SEN SKA JAG BLI HJÄLTE FOREEEVAAAAH.

<3 Nä men serri. Jag ska fan plugga genus och jämställdhet.

<3 Inte skaffa man, barn, bil, hus, hund, förråd med billiga bindor, kalles randiga kaviar, dagisavgift eller passande strumpor. NEJ. Vad som helst men inte det.


Kärleksbrev
Postat av: disa

fan vad awesome. disa likes this.

2011-09-22 @ 02:51:20
URL: http://disaisaparasite.blogg.se/

Skriv något finfint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0